fredag 20 april 2012

Ruskigt!

Hej alla busar!

Ville ni gå ut imorse? Nä tänkte väl det. Värsta snöregnstormen....matte fick lyfta mig över gatan in under några stora granar så jag fick göra morgontoalett. Jag hade mitt fina regntäcke på mig. Men att bli blöt om huvudet är inte roligt;)

Charlie har varit här och sovit över när hans husse vart på äventyr. Vi har haft sååå mysigt:) Vi busar, gosar och promenerar. Och så har matte övat ljussättning på honom. Han är den enda som verkligen kan sitta still. Visst är han söt min bästis Charlie?:)

Nedan några bilder från vår brygga i påskhelgen matte fann i datorn. I bakgrunden ser ni bastun och mattes sommarkontor. Hoppas det blir varmare snart så vi kan njuta av långa dagar på stranden:)

Trevlig helg!

/Tassilitass från Russlan



Charlie

2 kommentarer: