måndag 18 juni 2012

Min bästa kompis & jag

Wohooo:)

Vi kom ut till Ön med vår stooooora båt i fredags. Men dom bilderna får jag visa sen, för matte har dom i en annan kamera! Ville bara tala om att jag var duktig och satt still på båten i 5 1/2 h:)

Efter en ganska så blöt helg på Ön med mycket regn så fick jag en bra start på veckan, inne i stan:) Min bästis Charlie är här igen ett par dagar.
Bus, bus, bus, bus, bus..........:)



/Tassilitass från Russlan


Är jag söt nu?
Sa du gooooodis?
Charlie tränar på Liperzzanerhopp?
På Ön:s udde
Kvällsspaning över kossorna i hagen...
Spaning över viken från vår brygga...

1 kommentar:

  1. Hej Russlan... Hoppas allt är bra med dig och flocken?!
    Även din bästis Charlie... Såg att han smitit över till grannen och fått en regäl omgång. Otäckt!

    Ha en underbar sommar! Jag tittar in ibland och läser om dina bus... Följer även din matte via fb... Så lite koll har jag :)

    Tasstass

    SvaraRadera