onsdag 30 mars 2011

Jag är rätt liten faktiskt:)

God förmiddag!
Eller min matte vill helst säga gonatt. Jag ville liksom också sova i den där sköna sängen inatt...så jag var lite pipig och väckte matte flera gånger under natten. Jag har ju en jättefin koja precis brevid sängen där jag ska sova men det är ju inte samma sak. Jag vill ligga nära matte för hon pussas och klappar hela tiden.
I alla fall så började vi busa tidigt och jag har vart på en solig promenad. Jag är jätteduktig på att lyssna för det mesta. Men kommer det ett par andra människoben springer jag glatt fram med svansen viftandes och säger - Heeej, älska mig, se mig! Och det gör dom! Alla tycker att jag är det sötaste de sett och vill ta med mig hem...

Här har matte fotograferat mig brevid hennes iPhone för att ni ska se hur liten jag är egentligen.
Kan berätta att den fungerar utmärkt att gnaga på också;)



/ Tass tass från Russlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar