tisdag 29 mars 2011

Jag har lärt mig morra på en leksak idag!

Idag har jag varit väldigt busig säger matte! Jag har provat att bita tag i ALLT som går att få grepp om...Speciellt mattes byxben och hälsena tycker jag är så roligt att hugga tag i när hon ska gå iväg en liten bit.

Matte tyckte det var dags att införa en ny leksak idag och då passade jag på att införa något nytt jag med. Jag kan morra på en pipleksak! Leken blev liksom roligare då. Förut har jag bara varit tyst när jag busat. Här i filmen kan ni lyssna!

/Morr från Russlan:)

2 kommentarer:

  1. Å så söt hon är lilla Russlan :-) Gulligt litet morr osså...Nästan så vi blev rädd :-)

    SvaraRadera
  2. Tack Rufus:) Jag tror pipkossan som jag busade med blev lite rädd faktiskt. Jag kände mig väldigt stolt i alla fall!

    SvaraRadera