söndag 4 december 2011

2:a advent

Glad 2:a advent till alla mina fina bloggläsare!

Vi är i stan denna helg och solen sken på förmiddagspromenaden. Var är snön?
Matte och jag ska koka knäck nu. Husse har lovat att städa. Hmmm...han verkar inte vara den typen. Vi får väl se hur det blir med den saken....

Jag har fått öppna luckor i min adventskalender varje dag:)
Så himla spännande!

/Tassilitass från Russlan

Soffhäng. Mysigt med advent.
Jag vill släpa hem ALLA grenar jag hittar...
Det var ett gott ben i kalendern idag också:)!
Jag gillar sovmorgon, bara så ni vet.
Klättra i träd lärde jag mig i veckan också:) Här med Tyr & Alva.

Skita ner mig är jag duktig på!

Förra helgen tittade vi på grannen Fritzs skapelse...

...sen gick vi hem och gjorde en egen konstig kompis till mig...
Här är jag den 20 nov på morgonpromenad...
...då var det sol och det har det vart idag också. Vart är snön & kylan??

2 kommentarer:

  1. Du är väl för söt, lilla Russlan! Kram Urmatten

    SvaraRadera
  2. Tack bästa urmatte!:)
    Du är också söt!!

    SvaraRadera