torsdag 15 december 2011

Sovplatser

Hej alla busar:)

Mormors fest förra helgen var jättekul!
Det fanns så många människor att bli klappad av:)

Idag har vi gått promenad till Pampas och tittat till vår båt som håller på att renoveras. Och så åkte vi land och rike runt för att hitta juteväv till matte. Tillslut kom vi hem med några meter. Och den högen var såååå mysig att ligga och sova i. Jag var tyvärr tvungen att flytta mig varje gång matte skulle ha en bit.
Hon håller på att tapetsera ett omålat skåp med juteväv. Knasig idé liksom...

Igår sov jag länge ovanpå ryggstödet till soffan. Bra ställe tycker jag.
Matte var orolig att jag skulle ramla ned.

Vilken är din favoritsovplats?!

/Tassilitass från Russlan

Mysigt i jutevävshögen...

Sov djupt på soffryggstödet.

3 kommentarer:

  1. hej Russlan. Jag vill också ha en egen blogg. Hur gör man?

    Jag gillar också att sova på soffkanten men min matte lyfter alltid ner mig till soffhörnan.

    Snart kan vi väl träffas och leka lite.
    miss Muffins

    SvaraRadera
  2. Välkommen till världen miss Muffins! Du är jättesöt vet jag:)

    Om du vill börja blogga-kolla min blogg högst upp tror jag. Där borde det stå någonstans om man vill starta en egen blogg. Sen registrerar man email och vad bloggen ska heta/ha för webbadress. Kommer bli www.xxx.blogspot.com

    Sen är det bara att välja och vraka med layout, ladda upp bilder och börja skriva! Borde vara lätt som en plätt:)

    Tassilitass från Russlan!

    SvaraRadera
  3. Min favorit plats är nog husse o mattes säng - sen när Sessan är vaken o igång så är det pallen i källaren - där får jag lugn o ro

    Tass tass

    SvaraRadera