måndag 3 september 2012

Skördetid

Hej alla busar!


I helgen har jag haft mycket att hålla ordning på hemma på Ön.
Det faller äpplen och päron från träden & människorna gräver upp saker från jorden. Så det finns mycket att lukta på och bita i!
Matte skulle fota ett trädgårdsreportage och jag fastnade väl på hälften av alla bilder... Kunde inte riktigt hålla mig borta;)


Matte säger i alla fall att jag tack och lov inte är som min föregångare Barratass.
Han var en riktig grävmaskin i landen och såg ut som en lerhög.
Jag håller mig ganska ren. För det mesta;) Det har regnat en del i helgen också....


Annars så har vi myst lite inomhus, varvat med promenader och lek i kohagen.
Hoppas på en fin vecka här i stan, så jag är utvilad inför nästa helg.
På landet är det så kul att ha extra energi!
Jag bara älskar att få "tokryck" och springa 180:)


/Tassilitass från Russlan
















1 kommentar:

  1. Härligt att springa runt i 180 och känna vinden i pälsen :)
    Jag brukar få "tupp juck" och springa runt, runt - så härligt

    Lova att du bara luktar och biter!!
    Jag åt nyligen ngt som inte var bra för hundar (russin) och det resulterade i att jag fick åka och kräkas. Ingen trevlig upplevelse :(

    Så va rädd om dig söta lilla Russlan

    SvaraRadera