fredag 14 december 2012

Jag vinterbusar med Charlie

Hej alla busar!

Ja, matte och jag har inte haft lust riktigt att blogga på länge.
Jag kan väl kanske berätta mer nån annan dag. Men jag blev ju illa biten i magen och fick 2 operationer....och det kändes bara fel att lägga upp bilder när jag inte mådde bra.

Men nu. Nu mår jag bra igen! Här kommer helt underbara vinterbilder på mig och min bästis Charlie, från en solig vinterpromenad förra helgen. Det är Charlies duktiga husse Peter Knutson som tagit bilderna:) Tusen tack för dem!

/Tassilitass från Russlan













4 kommentarer:

  1. Helt galet underbara!!!!
    Tack för dessa bilder. Kram
    Urmatte Edna

    SvaraRadera
  2. Underbart att se bilder och bli uppdaterad över hur ni har det :)
    God jul bästa Russlan m flock

    SvaraRadera