söndag 25 september 2011

Bastuhelg, igen.

Hej!

Vilken skön och varm helg det har varit.
Tänkte berätta att jag älskar den där konstiga bastun som människorna eldar i
stup i kvarten:) Jag blir jätteledsen om jag inte får vara med!


Nu måste jag vila lite, för det har varit mycket bus i helgen:)

/Tassilitass från Russlan

Relax på bryggan.
Jag :)

Spanar på abborrar från bryggan.

-Du och din kamera matte!
-Så när är bastun varm då??
Vacker solnedgång

Här står jag och väntar på att få bli insläppt i bastun:)


Här är det sååå skönt att ligga!

Jag vill inte gå ut även om jag blir ensam kvar....

4 kommentarer:

  1. Hi hi hi du e en rolig vovve du, Russlan.
    Nospuss från mamma Teddy med flock.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas min husse o matte snart skaffar en bastu - jag älskar värme

    Du verkar ha haft en underbar helg - jag har varit på picknick m min tollar kompis Fröken. Super mysigt... Badade och lekte

    Ha' re gott

    SvaraRadera
  3. Jag önskar mig också en bastu. Kanske kan få en i 3-årspresent Eller till jul??? Får nog nöja mig med att värma mig i solen.
    Tasstass bästa lillasyster
    Doris

    SvaraRadera