söndag 11 september 2011

Fotomodell för Fredrik Steen-hundcoach!

Hej alla busar!

Idag åkte vi in till stan på eftermiddagen efter att ha njutit av Ön och långa promenader i några veckor. Och vet ni vad jag har gjort idag?:)
Jag har besökt Fredrik Steen, hundcoach, för att fotomodella till hans bok som kommer våren -12!

Jag blev lite döv av att komma in till stan. Och att komma in i en fotostudio gjorde mig rätt stendöv först. Matte tyckte det var värre än ett träningspass i skogen, att få mig lyssna lite grann krävde godismutor hela tiden:) Svetten rann på matte såg jag...hon vet att tid är dyrbar och dessutom ville hon ju att jag skulle uppföra mig så exemplariskt som jag brukar göra när en av Sveriges duktigaste hundcoacher tittade på;)

I alla fall så lyckades den duktiga fotografen Linus fånga söta bilder på mig:) Vi avslutade med en "gosbild" i famnen på Fredrik Steen. Jag och matte tycker att den platsar som omslagsbild till boken! Tycker inte ni det?:)

Tack Fredrik för en rolig stund, som dessutom var nyttig träningstid!

Om någon undrar vad han tyckte om mig så sa han vad alla andra säger, underbar hund samt att jag ser ut som en leksakshund:) Tackar. Jag kan inte låta bli att vara söt och snäll.

Vi gick förbi mormor & morfar efteråt och hälsade på.
Jag somnade som en stock på stört.

/Tassilitass från Russlan


Jag & Fredrik Steen i fotografen Linus Nilssons dator! Bilden får ej kopieras eller spridas.

4 kommentarer:

  1. Toppen syrran!. Fotomodell ska man vara Själv har jag jobbat bland tofflor för bilder i tidningen Tara. Men det var lääängesen Här i Ängelholm händer inget sånt spännande.
    Fin bild blev det på dig!
    Tasstass
    Doris

    SvaraRadera
  2. Hoppas det kommer mycket bra tips om oss Russlar i boken.
    Min matte träffade Fredrik när han besökte Sundsvall
    I hopp om lite bra tips... Hon fick några, men dom funkar inte på mig - jag är tyvärr en ängslig lite krabat . Inte som andra russlar, men hon har inte gett upp. Letar bara vidare för nya tips och nya kurser

    SvaraRadera
  3. Åh syster tofflor som är så goda!!:)

    Kära bror, varför är du så ängslig?:(

    Tassilitass:)

    SvaraRadera
  4. Vet inte varför jag är ängslig... Misstänker att jag överlät lite av det andra till Doris :)))

    Nu när matte lärt sig lite mer om mig och vad jag behöver så kommer jag säkert bli lite starkare

    Vet iaf att hon inte kommer att ge upp

    SvaraRadera