fredag 16 september 2011

Kul i stan!

Hej alla busar!

Matte har glömt kameran ute på Ön.
Och med mobilen blir det ju inte så himla bra bilder...

Tänkte i alla fall berätta att jag tycker det är kul i stan. Då får man busa runt i hundgården i parken med andra busar! Igår lekte jag med 3 hundar av rasen whippet! Gissa om jag fick springa av mig?!

Jag började direkt med att småskvätta när vi kom in till stan, istället för att kissa ordentligt. Förutom imorse. Då försökte matte dricka kaffe INNAN min morgonpromenad. Då satte jag mig på mattan och gjorde en stooooor pöl. Va? Kaffe får hon väl dricka sen.

Åker ut till Ön ikväll, hoppas jag fortfarande kan hitta många gräshoppor.
Trevlig helg:)

/Tassilitass från Russlan

Trött efter lek igår. Hämtade snuttefilten & försökte lägga mig i leksakskorgen...
En film från förra veckan när jag hittat en lång lunchpinne i kohagen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar