onsdag 31 augusti 2011

Mina nya kompisar på Ön!

Åh vår granne Ulla som har fött upp pudlar i alla år har hämtat "frallor" från Irland!! Esther & Astrid:)

De är två supersöta, nu 6 mån gamla, Franska bulldogs som blivit mina nya lekkamrater. Och så leker jag jättemycket med Jane, som är en stor fluffig, vit studsboll! Alice håller sig lite mer på sin kant...

Två dagar den här veckan har har matte fått äran att ta ut dom på lunchen för promenad och lek. Gissa om vi har haft kul! Astrid och Esther är så himla söta och roliga. Dom har stora öron och snarkar lite hela tiden;)

Matte lyckades fånga lite bilder från vårt bus igår. Med risk för att göra Ulla ledsen har vi skrivit under bilderna vem som är vem. Ulla kanske rättar det sen...Esther & Astrid var lite svåra att skilja åt när man väl såg dom på bild hihi:)
Matte sitter just nu och funderar på om Esther stavas med ett "h" eller utan....
I alla fall så hoppas jag att vi kommer bli kompisar för livet!

Tack Ulla för lånet:)

/Tassilitass från Russlan

Söta Alice

Fluffiga studsbollen Jane:)

-Wihooo du är en sån bra kompis:) Ledsen att jag förstör din frisyr hela tiden...

Sötnosen Astrid:)

Sååå söt:)

-Kom igen Jane så busar vi!!!

Lilla Esther!

Wiiiiie jag har så söta öron:)

Jane & Alice

Esther:)

1 kommentar: