lördag 26 november 2011

Fotomodell för Gustaf & Evita!

Hej alla busar!

Imorgon är det något som heter 1:a advent säger matte & husse!
Och vad passar då bättre än att visa en fin bild på mig när jag har en jättestor julrosett?:)

För några veckor sen var jag fotomodell för Gustaf & Evita! Dom har mycket fina koppel, täcken och annat för oss fina vovvar. Jag stod inte helt still på kommando framför kameran...förutom när den norska skoterluvan åkte på, då stod jag blixtstilla och försökte tänka ut vad som hände. Jag har aldrig haft en luva på mig förut. Men nu vet jag hur det känns:) Snyggt också va:)?

Alla fina bilder nedan är tagna av fotograf Angelica Engström på Starstudio. Hon var kul, hon sa mjau på ett roligt sätt för att jag skulle titta i kameran;)

Nu ska jag vila. Har precis varit på bondgården och busat inomhus med Gösta 3 år och Svea drygt 1 år. Så nu är jag helt slut. Gösta ropade -Lusslan, Lusslan!
Hela tiden....

/Tassilitass från Russlan



3 kommentarer:

  1. Men så fin! Framför allt mittenbilden var ju helt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Snygging... Förstår att man vill ha dig som modell :)
    Själv skulle jag vara en fantastisk manlig modell, men det dyker liksom inte upp så många uppdrag i norr :))

    Tasstass på dig snyggaste Russlan

    SvaraRadera