tisdag 15 november 2011

Längtar till skogen!

Vad går väl upp mot en härlig skogspromenad, då jag får springa lös och busa med leksaker och pinnar?:)

Jag hade tänkt visa några bilder från lekstunden med min boxerkompis Boston idag. Men mattes mobiltelefon vill inte koppla upp emot datorn... så ni får några bilder från helgen istället. Vilket får mig att längta efter en riktigt skön skogspromenad:)

/Tassilitass från Russlan

Min roliga röda piplesak:)

Mitt hår på huvudet växer ut mer & mer!

Mina öron lever sina egna liv även om matte masserar varje dag..;)

Skönt att vila efter skogspromenaden...

2 kommentarer:

  1. Söta Russlan, vad fin du är.
    Puss på din goa rosa mage.
    Min matte tycker att det ska bli så kul att gosa med dig på pysselkvällen.

    Nospussar från mamma Teddy

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, jag vill att hon kommer hit och kliar mig på magen!!!:)
    Hoppas allt är bra med dig mamma:)

    Trassilitass från Russlan!

    SvaraRadera