måndag 7 november 2011

Glittra hälsade på idag

Hej alla busar!

Min helg har varit perfekt med härliga skogspromenader och bus i trädgården.
Jag och matte har fortsatt att öva på det Kickan lärt oss och jag har varit jätteduktig tycker matte:)

En gång rymde jag i o f s i helgen....men det var när grannarna gått förbi. De lämnade en sån god doft efter sig så jag var tvungen att springa efter och kolla vad de skulle göra på udden:)

Idag har en av mattes vänner varit här vid lunch och tog med sig lilla Glittra:) Det finns ingen som kan låta som ett monster heeeeela tiden som Glittra;) Men vi busade och hade kul. Kunde t o m nästan samsas om vem som skulle äta vilket ben....

/Tassilitass från Russlan

Ska vi försöka samsas eller?

Glittra

Hmmm, nu smakar ju benet Glittra...

Det var ändå lite skönt när hon gick, så jag fick gnaga ifred;)

2 kommentarer:

  1. Låter som en underbar helg!
    Är det en Russell kompis du har?!

    Tänk om vi fick busa ngn gång - skulle vara så kul. Och förhoppningsvis känner jag att vi är släkt och då kan gå fram snällt och hälsa

    Tasstass på dig

    SvaraRadera
  2. Ja Glittra är en liten russella:) Hon är ett par månader yngre än vad jag är!

    Klart vi måste buuuusa nån gång Rufus!:)

    SvaraRadera