tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag!

Tassilitass på er allihopa!

Jag har haft en fantastisk vecka så långt:) Lilla Grand Bark Charlie Watts,
ni minns valpen som hälsat på flera gånger, har varit här igen!

Jag har lovat att busa med honom när hans nya husse behöver hjälp!
Så vi har haft sååå mycket kul här:)

Han får gärna hoppa ner i min korg med leksaker och ben och hämta det han tycker är kul. Sen leker vi tillsammans med leksaken eller delar på benet.

Har ni fått lika goda pussar idag på Alla Hjärtans Dag som jag fått av Charlie:)?

Matte hoppas ni ser att det är vi på bilderna. Jag förstår att det inte är lätt att fånga två busfrön på bild med mobilkamera;) Men vi vill ju liksom inte sitta still:) Vi vill bara busa!


Jag är jättetrött efter allt bus....
Dragkamp!

Bild från igår när Charlie fick "vinna" många gånger:)
Charlie i leksakskorgen:)

Här delar vi på ett litet, litet ben...

6 kommentarer:

  1. Bästa vänner! <3<3<3
    Happy Valentine Russlan!
    Kram
    Urmatte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massor av nospussar till dig urmatte:)

      Radera
  2. Underbart med en liten bus kompis.
    Jag skulle oxå vilja ha en, men matte säger att jag får nöja mig med Sessan och den kommande bebisen!
    Ja precis - det är en till på g ;( Precis när jag börjat vänja mig med en

    Nåja - det blir väl ordning på nästa oxå så småningom

    Tass tass på alla hjärtans dag kära Russlan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow !!! Brorsan grattis! Då blir det full fart i ditt hus ! När kommer bäbisen??:)
      Hoppas du kan busa på ett roligt sätt med dom sen:)

      Har du mycket snö däruppe fortfarande?
      Här dinglade det snöflingor igen:) Matte säger att vi ska längta efter vårvärme nu!

      Var snäll mot mattes mage nu! Inga känguruskutt när hon vilar i soffan:)

      Tassilitass:)

      Radera
  3. Bäbisen ska visst komma 7 juli ... Dagen före Sessans 2 års dag

    Vi har massor med snö kvar - riktigt jobbigt! Jag vill ju springa ut diket för att göra mina behov, men försvinner ju ;( i förr igår fick matte faktiskt hjälpa mig. Fick inget fäste alls och sjönk djupare och djupare ner !

    Men snart vår hoppas vi med! Mycket mysigare att vara ute då

    Tasstass på dig

    SvaraRadera
  4. Hahahaha oj då! Ja diken kan vara knepiga:)

    Åh vad roligt med nya bebben vi håller tummarna att det blir en snäll och go liten lekkamrat:)


    Tassilitass!:)

    SvaraRadera