söndag 26 februari 2012

Mitt första löp!

Matte säger att jag blivit en stor tjej idag:)
Att jag börjat göra något som heter löper.

Jag blöder och ser ut som en kronärtskocka där nere.
En fläck i soffan har det blivit...Men jag har varit rätt duktig på att hålla efter.

När matte tänker efter så var det precis efter semestern förra året som det en gång kom en pytteliten färgad flytning. Men då var jag inte ett dugg svullen. Det kanske bara var (nästan) ett "tyst löp"? Nu känns det i alla fall på riktigt.

Vad tycker ni? Ska matte börja med ett sånt där skydd eller lär man sig att hålla efter bättre utan? Det är sånt matte funderat på idag....hon har ju aldrig haft en tjejvovve förut:)

Idag har Charlie varit här flera timmar när husse Peter var på uppdrag. Det är så kul att träffa honom ofta! Vi har busat och busat, gått solskenspromenad och sovit ihop och haft så mysigt. Och min människomormor var här och hälsade på också! Charlie brydde sig inte ett dugg om mitt löp. Men han är ju så liten:)

/Tassilitass från Russlan
Söndagsmys efter mycket bus:)
Mys-Charlie

2 kommentarer:

  1. Ingen anledning till oro, Russlan. Cathrine gör otroligt fräcka löparbrallor!
    Kram
    Urmatte Edna

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)
      Matte får fixa brallor ! Tack:) Tassilitass!

      Radera