tisdag 28 februari 2012

Isprinsessa

Ja, jag fryser till is utanför dörren. Matte är smått road över att jag inte vill gå promenader. Bara stå och blänga. Eller möjligen leka sengångare över litet område och kissa masssssssor av gånger...

Inne har jag vart precis som vanligt trots löpet. Tills jag fick en bralla! Hu.
Det vart ett snabbköp. En svart och enkel. Matte ska se ut någon som jag är mer passande i sen. Blommor och grejer?:)

Dagens goda nyhet var i alla fall en ny påse hundmat.
Jag har fastnat för Royal Canin tack vare mattes söta vän Evelina som arbetar där:) Aldrig mer Hills! Det smakar blääää nu.

/Tassilitass från Russlan

Mums:)

Blä:(

2 kommentarer:

  1. Jag tycker dina byxor är fina ;)
    Hoppas maten är god - själv så får jag äta Hill's
    Skulle föredra köttbullar och prinskorv, men då matte inte tillåter det så får jag nöja mig med kyckling Hill's

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack brorsan:)!
      Ja tänk att leva på köttbullar!! Wow:)

      Tass på dig!

      Radera