tisdag 9 augusti 2011

Malte på spontant besök

Wihoooo:) Finaste Malte rymde ifrån bondgården idag och kom hem till vår strand! Vi busade en stund och sprang lite i vattnet. Sen gick matte, jag och Malte på promenad ner till bondgården.

I förmiddags letade matte efter mig några minuter och ropade och tjoade. Tillslut kom jag tillbaka tillsammans med en äldre herre längs vägen. Inte så ofta det kommer människor på vägen så det gäller ju att passa på att se om man kan få någon klapp på magen;)

Han och hans fru skulle på promenad runt udden och fick med mig på köpet....till slut vände han om för att lämna mig hemma.
- Hon vart så glad när hon såg oss att hon såg ut att kissa på sig:)!
Det var rapporten matte fick av den vänliga mannen.....

/Tassilitass från "Rymlan"


Min kompis Malte! Själv har jag fått vatten i örat;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar