söndag 7 augusti 2011

Min 6-månaderspresent!

Den 30/7 fyllde jag 6 mån!

Tiden går så himla fort säger matte.
Och hon vill berätta att jag är en otroligt glad och snäll liten russla:)
Det enda är väl att jag kanske ska döpas om till "Rymlan" just nu....eftersom matte fått hämta mig hos olika grannar sista veckan. Jag vill ju bara hälsa på och se om jag kan få igång deras gamla jyckar. Jag vill ju leka!

Nåväl. Matte säger att det inte är så kul nu när kvällarna börjar bli mörka. -Russelbus! Var är du?, säger hon.

Jag låter ju inte så mycket. Skäller gör jag när jag sitter på verandan och ser spöken. Går jag omkring i egna tankar så ser hon mig inte. Därför har jag fått ett jättebra halsband i present!! När jag har det på mig så ser jag var jag går och matte hittar mig eftersom det blinkar. Matte var skeptisk först. Att både hon och jag skulle få epelepsianfall av allt blinkande... Men när jag har det på mig så ser jag bara att det blir ljust, det är matte som får stå ut med blinkandet;)

Vi försökte ladda upp en videofilm. I tre timmar....det går inte på mobilt bredband:( Så ni får en bild på hur det ser ut i dagsljus.

/Tassilitass från Russlan


Rosa såklart och kan blinka som fasen!


Idag har jag legat inne i sjöstugan och tittat på regnet genom dörren...

.....för det är INTE kul att bli blöt!



4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!!!
    Tiden går väldigt fort och det känns som i förrgår då du föddes i gryningen. Vilken bra present du fått av matte. Mitt blinkhalsband är rött och jag syns på långt håll :)

    Nospussar från mamma Teddy

    SvaraRadera
  2. Tack snälla mamma:)
    Åh vilken tur för din flock att de ser dig bra också! Här på landet kan det verkligen bli JÄTTEMÖRKT.Det är då jag brukar se lite spöken...

    Nospuss till dig och flocken:)

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott :)

    SvaraRadera