onsdag 5 oktober 2011

Mina kompisar i parken!

På lunchen busade jag i parken!
Tänkte jag skulle visa några av mina kompisar.

Favoriten är Jack Russell terriern "Aston":) Honom träffar vi ofta!
Han är den som var mest villig att posera för kameran, hoppas att Astons matte & husse hittar hit så de kan sno några fina bilder min matte tog:)

En liten videofilm blev det också när jag busar runt:)

/Tassilitass från Russlan



Aston
Stella
Alice

Trolla, Stella & jag:)

Bra motion att busa!

Aston
Jag visar magen för Stella som är lite blyg...

...jag vill ju så gärna leka med henne!

Man måste ju märka sitt revir också;)

Söta lilla Aston:)

Han är en perfekt liten fotomodell:)

Aston. jag & Alice
Människorna är roliga att busa med också:)

Kommer det fler lekkamrater?
-Hallå kom hit! Det är nån som kommer nu!


Det var Minja:) En duktig och snäll "blindhund".


Aston är ändå bästa lekkompisen...
Här visar jag mig lite undergiven för Alice.


Aston i härlig höstsol:)
Visst är han en riktig snygging?:)

4 kommentarer:

  1. Vilka härliga kompisar du har.Blir riktigt avis
    Doris

    SvaraRadera
  2. Ja syster dom är jätteroliga! Hur är det i din nya hundgård? Finns det roliga kompisar där?:)

    SvaraRadera
  3. Ibland,men idag tex så missade vi dom. Typiskt. Har sagt åt matte att vi måste lista ut när de roliga hundarna är där. Är jag ensam brukar jag springa ikapp med alla bilarna på gatan utanför. Bra motion och törstig blir man Matte brukar ta med en flaska med vatten åt mig.
    Tasstass
    Doris

    SvaraRadera
  4. Hihi:)
    Vilken snäll matte som tar med vatten:)
    I vår rastgård brukar människorna turas om att lägga en flaska vatten i ett ihåligt träd, så det alltid finns.
    Matte säger att jag inte får busa i hundgården förren imorgon eftermiddag, för jag har duschat nu och blivit snygg. Ska träffa min mamma imorgon förmiddag:)!!

    Tassilitass söta syster!

    SvaraRadera