söndag 30 oktober 2011

Idag fyller jag 9 månader!

Voff:)

Det firade vi med en timmas extra sovmorgon & gos. Jag var rätt trött efter hundkursen igår. Den tyckte både jag och matte var fantastiskt bra! Den hette "Lördag hela veckan" och Kickan var en superglad och duktig kursledare. Rekommenderas varmt:) Det var både teori samt övningar i ett ridhus.

Annars har veckan flutit på med bus med mina kompisar och med min flock. Och så har vi varit hos en av mattes kompisar Linda i hennes nya lägenhet.
Jag uppförde mig väldigt bra säger matte. Jag lät bli att tugga på andra saker än mitt hundben:)

Nu ska vi gå upp till Kronobergsparken en sväng och se om vi kan öva lite på det vi lärde oss igår! Och antagligen få svara igen på frågan -Vad har hon gjort i huvudet??? Jag ser fortfarande ut som en gammal get i huvudet efter trimningen....en söt sådan.

/Tassilitass från Russlan

På kurs hos Dogma igår.

Instruktör Kickan lärde mig & matte massa saker:)

Trött när jag kom hem igen...

Bus i veckan med Sigge:)

Jag älskar när han jagar mig!

Veckans favvoleksak, min pipkotte:)

Veckans tveksamhet. Tog 4 min att passera i kvällsmörkret....

...en staty vid Stadshuset!

3 kommentarer:

  1. Du verkar ha det bäst du lilla Russlan - Själv har jag haft lite jobbigt... Syrran är just nu super jobbig. Jagar mig HELA tiden - fattar hon inte att jag bara vill ligga och ta det lugnt ibland ;(

    Tasstass på dig

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott snygging! Du blir bara sötare och sötare.
    Kram
    Urmatten

    SvaraRadera
  3. Tack tack:)

    Hmmm jobbigt Rufus...men hon tycker väl du är sååå söt:) Det tycker jag i alla fall!

    Tassilitass

    SvaraRadera