måndag 10 oktober 2011

Oväntat besök!

Hej!

Imorse blev jag väldigt förvånad, för då fick vi oväntat besök!
Trollas husse har fått en hjärtattack:( Och då vår granne som ska passa henne några dagar var tvungen att gå på kurs idag så fick Trolla vara här :)!

Hon är jättesnäll. Och vi har sovit lugnt medan matte arbetat.
Nu ska vi gå på lunchpromenad.
Visst är hon söt?:) Vi vet inte vad hon är för ras...australiensisk terrier nånting?


/Tassilitass från Russlan


-Stå still Trolla! Matte ska fota oss:)

-Ska vi gosa?

-Snälla???

Nöjd fröken. Kul med hundkompis en dag:)

3 kommentarer:

  1. Pssst, du Russlan! En bra sak med att du ska till Svante och piffas till i pälsen är att din matte absolut inte får bada dig nåt mer innan. Coolt va?
    :) Anade att du skulle gilla den infon.
    Ses på måndag.
    Kram
    Urmatte

    SvaraRadera
  2. Toppen!:) Jag har inte schamponerats sen jag fotograferades för den där hundcoachen. Och så sköljdes jag med vatten innan jag skulle träffa mamma...det är blä att duscha! Då ska jag njuta av min garanterat duschfria vecka:)
    Nospuss på dig urmatte, ska bli så kul på måndag:)

    SvaraRadera