tisdag 26 juli 2011

Bus på hundpanget!

Jag har haft det såååå bra hos Kajsalena på Husby Gårds hundpensionat!
Matte har berättat att hon grät lite i torsdags och fredags kväll när hon skulle sova, för hon var så orolig över att jag var ledsen och kände sig ensam;(...

Men när hon hämtade mig igår så gick hon stegen bakom Kajsalena för att tjuvkika hur jag såg ut och hon blev väldigt lättad! Jag delade hus och altan med Daisy, en fralla, som jag busat med timma efter timma efter timma i den gröna rastgården. När matte såg mig igår sprang jag precis ut från mitt hus till altanen med en leksak i munnen och hela kroppen och svansen svängde för att jag hade så kul. När jag sen såg matte blev jag glad men inte så glad så att jag släppte leksaken:)

Kajsalena sa till matte att jag och Daisy blev väldigt bra kompisar och kunde dela på leksaker utan problem. Jag hade ätit ordentligt och inte kissat inne. Jag hade dragit lite i kopplet på promenaderna och tyckte inte om att bli kammad men annars verkar Kajsalena tycka att jag är bedårande:)

Matte och jag sov i soffan hela eftermiddagen igår. Hon var också trött efter bröllopet på Gotska Sandön. Nu ska hon packa upp alla väskor och jag ska gnaga på något av mina goda ben! Husse var tvungen att åka och jobba redan igår morse men han kom hem sent på kvällen och jag blev jätteglad över att se honom:)

/Tassilitass från Russlan

Min mormor & morfar följde med och hämtade mig:)

Här är min semestermatte Kajsalena:)! Hon är såå snäll! Jag gnager på min leksak...

I bilen somnade jag ganska fort. Trött!

3 kommentarer:

  1. Låter som du haft det bra ;) förstår att det var att somna... Det är ju då man vill vara nära flocken!

    Underbart att så många följde m och hämtade dig - tyder på att du är omringad av personer som tycker om dig ;)))

    Tass på dig

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul att bo på pensionat. Dickens och jag riktigt längtar till vår nästa semester. B,lir först i november, men då ska vi vara på panget i två veckor. Ett toppenpang som tom har simbassäng och man kan beställa massage oxå. Få se vad matte tycker vi är värda.
    tasstass
    Doris

    SvaraRadera
  3. Jag är såååååå omtyckt:)

    Wow simbassäng, vilket häftigt hundpang!!!

    SvaraRadera