fredag 15 juli 2011

Det blååååser!

Matte har ju lite långtråkigt när hon är sjuk. Så hon hinner hjälpa mig med ett inlägg till idag:) Jag vill ju gärna visa hur mycket det blåser här just nu.
Ser ut att bli mer regn snart också!

Jag var i alla fall ute på bryggan för att spana på svalorna. Vi har svalbo nr 2 för sommaren under bryggan. Ett herrans liv och ungarnas mamma och pappa flyger fram och tillbaka hela tiden. Ibland krockar jag nästan med dom när jag kommer springandes:)

Nu kommer snart husse hem och jag behöver nog inte föna luggen mer för att han ska tycka att jag är snygg;)

/Tassilitass från Russlan

PS! Ni vet att ni kan klicka på bilderna va så att de blir större!:)




4 kommentarer:

  1. Sista bilden var grymt fin, vilket ljus! Eller mörker kanske..men den var fin! Russlan är så söt!!

    SvaraRadera
  2. Åh tack snälla Evelina för att du tycker jag är söt !!:) Matte har visat att du har TVÅ söta buskillar hemma. Jag ÄLSKAR barn:)

    Javisst var det mörkt på himlen. Men som tur var gick regnet vid sidan av:)
    Tassilitass:)

    SvaraRadera
  3. Passa så du inte blåser bort sötis!!!
    Jobbigt för matte att vara sjuk - krya på henne :)

    SvaraRadera
  4. Hahaha.. shit vilka störtsköna bilder! Så coola. Bra jobbat bästa svägerska!

    SvaraRadera