onsdag 20 juli 2011

Sticker på semester

Hej alla busar:)

Imorgon är det äntligen dags! Jag får sticka iväg på en alldeles egen semester:)
Jag ska vara på Husbygårds Hundpensionat fram till måndag förmiddag wihooo:)

Matte pratade precis med Kajsalena som sa att jag ska få bo på Grand, det största huset, där det går att busa inomhus ordentligt också med en rumskompis.
Jag är sååå nyfiken på hur min rumskompis är. Hoppas den är jättebusig;)

Husse & matte åker till Gotska Sandön och ska gå på bröllop.
Dom får säkert också kul men inte lika roligt som jag!

/Tassilitass från Russlan

Titta vad fint det är på Husbygård:)!

4 kommentarer:

  1. Ha en ljuvligt busig semester Russlan!
    Kram inger

    SvaraRadera
  2. Ha det bra på ditt kollo! Njut och busa!
    Tass
    Doris

    SvaraRadera
  3. Kul! Du ska ha MHF (mattehussefritt)
    Passa på att busa, njuta riktig
    Tasstass på dig

    SvaraRadera
  4. TACK jag har haft det toppen bra:)!!!!!

    SvaraRadera