måndag 4 juli 2011

Min nya fina regnkappa!

Nu kan jag äntligen gå ut när det regnar mycket!
Jag gillar verkligen inte regn...Men nu har min nya regnkappa äntligen kommit! Visst blev jag fin?:)

Tusen tack till Catherine på Gustaf & Evita som så snabbt sände den till oss! Där finns massor av söta och praktiska designade kläder mm för oss vovvsingar! Det fina rosa selet fick jag i present av Catherine! Tack!:) Matte tycker det är jättebra, för nu får hon lätt syn på mig när jag rymmer över till grannen Anders. Han är sååå rolig och gosar alltid med mig:) Och så blev jag ju väldigt snygg också.

Matte ber om ursäkt för kladdet på linsen på första bilden. Jag hade väldigt svårt att stå still i min nya regnkappa....så de där köttbullarna kom fram. Muta kallar matte det visst. Och då blev det lite kladdigt och så ett tag;)

Nu är jag i alla fall lika fin som min mormor Garbo och moster Didi på regniga promenader. De har varsin rödvit prickig regnkappa som är så fina:)

/Tasslilitass från Russlan


Fröken Prick regnkappa från Gustaf & Evita. Finns i flera olika färger:)



Matte kan fälla upp kragen också när det regnar riktigt mycket:)


Mitt fina nya sele från Gustaf & Evita

Hmmm svårt att kamouflera sig när man rymmer nu...


2 kommentarer:

  1. De är jättesöt syrran!. Visst är Gustaf & Evita bra. Jag har flera selar och koppel därifrån. En härligt varm vinterpäls oxå. Tipsa matte om det framåt senhösten.
    Tasstass
    Doris

    SvaraRadera
  2. Tack syrran:) Matte är nog inte så svår att charma när det kommer till söta vintertäcken!

    Matte har visat bilder på dig med dina fina koppel och selen. Du är supersnygg:)

    Tassilitass!

    SvaraRadera