onsdag 13 juli 2011

Sommarlov!

Nu är jag och matte hemma på Ön och bara njuter!
5 veckor är matte i stort sett ledig wihooo:) Då kan vi göra massor av roliga saker! Husse får dock vänta ett tag på sin semester..

Vi bor i sjöstugan när husse är borta på jobb. Därinne är det jättemysigt. Matte har sitt sommarkontor där också, så hon kan arbeta när hon behöver. Jag får inte ligga i sängen för den är bara 80 cm bred men jag har en härlig bädd på golvet där jag sover gott:)

Snart är det dags för promenad igen runt udden.
Får se om jag hittar några fina kossor att titta på!

Idag har jag busat länge med en hundkille som heter Malte nere på bondgården. Jag jagade honom jättelänge:) Dagens höjdpunkt!

/Tassilitass från Russlan

Härinne i sjöstugan bor vi nu!

Matte älskar att tända ljus & lyktor...

....så vi har det rätt så mysigt!

Jag gillar att skrota runt på bryggan.

Vass är roligt att tugga på!

Här har jag glömt att det är lättare att gå i trappen än åla sig upp..;)

2 kommentarer:

  1. Du är för fin med din rutiga rygg och randiga svans!
    Kram
    Urmatte

    SvaraRadera
  2. vilken fin liten stuga, ser supermysigt ut!

    SvaraRadera