lördag 21 januari 2012

Åhléns

Idag har jag gjort något nytt.
Matte kom på att Åhléns Fridhemsplan faktiskt tillåter hundar i butiken.

Det fanns massor av saker att nosa på och människor att säga hej till.
Kassörskan gick runt disken och slängde sig ned på golvet och kelade med mig. Så söt är jag. Bara så ni vet;)

/Tassilitass från Russlan

Matte tackar Åhlens Fridhemsplan för att de tillåter hundar genom att göra reklam för nåt fint:)

Mycket att lukta på i en butik.

Väluppfostrad hund på butiksäventyr.

4 kommentarer:

  1. Det var på tiden att din människa/matte upptäckte Åhlens. Här i Ängelholm får vi fyrbente gå runt i många affärer, bla Åhlens. Det är jättekul tycker jag.Antar att det är tuffare tag i hufvudstaden. Borde veta för jag är ju född där
    Kul också att vi har fått snö i em. Snart ska jag få gå ut och rulla runt.
    Tasstass
    Doris Day

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är lite seg min matte;) Förut har hon sagt att jag ska gå och lägga mig när hon gått till Åhlens....Butikerna där de har grejer man kan äta är dock jättenej.

      Åh vi vill också ha snö!! Kom några flingor från himlen idag. Annars är alla gräsmattor i parken som spolade isbanor...hundgården också. Du ska se när vi busat lite där idag. Det blev många glidtacklingar:)

      Tass på dig fina storasyster!

      Radera
  2. Ännu mer fördelar med att bo söderut

    Här i Norrland får vi följa med på Arken zoo, djurmagasinet och andra zoologiska affärer.
    That's it :(
    Tur att jag var med matte till huvudstaden en gång och då fick vara med i Gallerian när matte jobbade. Så jag har upplevt det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow Gallerian minsann! Undrar om det går för sig för mig också då?:)

      Norrland har så många andra fördelar Rufus!
      Du kan käka myggor....frisk luft...ehhh...

      Nåja, ha en underbar dag bror!

      Radera