måndag 30 januari 2012

Födelsedagskalas med Charlie Watts!

Hej alla busar!

Alla söta bilder på mig 0-1 år får vänta till imorgon. För jag måste visa vem som kom på mitt födelsdagskalas idag! Min urmatte Edna tillsammans med goaste lilla pojkvalpen Charlie Watts! Han var sååååå rolig att leka med i ett par timmar:)!!

Lyllos den familjen som får honom till kompis snart! Han är i skrivande stund till salu:)!Och så finns det en söt brorsa till som heter Mick Jagger;) Men han var inte med idag. Är han inte helt fantastiskt söt min lilla bryssling....eller syssling eller vad han blir:)

Tack urmatte för att du förgyllde mitt födelsedagskalas!

Och tack Grand Bark Doris Day, min storasyster, som sände ett så fint födelsedagskort med godis!

/Tassilitass från Russlan





















4 kommentarer:

  1. Russlan var sååå duktig och generös med sina leksaker. Jättesnäll och försiktig med lilla busvalpen. Vilket röj! Charlie Watts sov gott i flera timmar när han kom hem efter kalaset. Kram /Edna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var jättetrött också. Tills det vankades fläskfilé:)

      Tack för att ni kom och busade! Ledsen urmatte att jag inte gosade mer med dig, jag som är så till mig över människor i vanliga fall....men den där lekkompisen var ju helt fantastiskt rolig:)

      Klart jag försöker dela med mig. Jag är ju en Grand Bark;)

      Tassilitass bästa urmatte!:)

      Radera
  2. Oj vilket fin främmande du fick :) men det är du värd!!!
    Jag har inte träffat ur matten på 2 år, men jag tror hon har lite koll på mig via
    Bloggen, vet även att matte meddelat när ngt "stort" händer i mitt liv. Som tex när jag slutade med min medicin...

    Kul att få busa med en mini Russell och bra att du delade med dig av leksakerna :) Jag tror faktiskt att jag skulle kunnat bete mig jag med...morrar inte åt alla vovvar ;)

    Hoppas du är nöjd med din dag och alla fina paket - för det lär ju ha blivit några ?! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid lika kul att träffa urmatten:)
      Men vi får ju skämmas lite både jag och matte, som inte gosade med urmatte mer... Jag var totalt fokuserad på valpkompisen och matte på kameran hahaha:)

      Klart du inte morrar hela tiden. Jag ser ju att du är en supergo vovve Rufus!

      Inte paket..men jag har fått smaka fläskfilé nu ikväll och imorse fick jag smaka vispgrädde från mattes fruksallad hon åt till frukost. Mums:)
      Och så sjöng hon. #%XS" !
      Och så fick jag godis i födelsdagskort av din fina syster Doris Day.
      Nu ska jag gå och lägga mig. Supertrött!

      Tass tass

      Radera