tisdag 24 januari 2012

Förkyld...

Usch ja....jag är förkyld!
Matte pratade med veterinärkliniken imorse, eftersom jag fick min 1-års spruta i fredags. Kanske har jag fått en släng av vad som var i den. Svårt att säga.

Vi ska hålla koll på temperaturer och att det inte blir värre. Just nu tvingar matte mig att ta det väldigt lugnt. För lugnt. Jag är rätt pigg och vill busa. Äter och dricker bra.

Det är när jag är ute och det blir lite tryck från halsbandet som det låter som kennelhosta. Och när jag kommer in låter jag som en mops i andningen en stund. Även lite "noskvalstersnarkningar" har jag gett ifrån mig ett par gånger per dygn.

Vi tänkte i alla fall aktivera oss idag med att tävla hos "Hildas hem". Du kanske också vill vinna en fin tavla till din husse eller matte eller barn du brukar busa med?:) Klicka på länken under bilden nedan så kommer du till tävlingen!

/Tassilitass från Russlan

Chillar ett par dagar...:)

Tävla HÄR !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar