torsdag 26 januari 2012

Stora strumpkriget

Hej alla busar!

Igår mådde jag hyfsat och idag bra igen, skulle man kunna säga:)
Det är frustrerande att inte kunna busa och springa av sig lika mycket när man haft en förkylning...eller vad det nu var. Men matte har varit benhård.

Istället har jag försökt få igång matte och husse i stora strumpkriget! Det finns ingen erövring som är så stor som att sno en strumpa. Och jag är riktigt skicklig. Jag kan norpa en från precis var som helst om de inte ligger bakom garderobsdörren. Sen springer jag runt och morrar och vill bli jagad!

Nu säger matte att jag ska lägga mig ner och vila en stund igen eftersom vi nyss varit ute. Bäst att lyda;)

/Tassilitass från Russlan

På promenad i snön idag:)
Har ni sett min fina stora prick på sidan?


4 kommentarer:

  1. Ha, ha din kära mor gör likadant. Men är drillad till att ta sina leksaker, utom ibland när vi tvättar då kan hon smyga in i badrummet och försiktigt norpa en strumpa ; D

    Nospussar från
    Teddy med flock

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi:) Matte säger att ni måste ta en fika och gå igenom vilka bus som gått i arv;)

      Nospussar tillbaka!

      Radera
  2. Du ska vara glad Russlan att din matte är benhård - det betyder att hon är rädd om dig!!!
    Matte, min alltså, berättade att du fyller år imorgon. Tråkigtnog är inte min matte lila duktig som din... Men att skicka fina överraskningar ;( Men hon lovar att bättre sig och hjälpa mig med sådant fram över ;)
    Hoppas du får en riktigt bra dag och att den dumma förkylningen håller sig borta så du får busa fritt igen..

    Kram kram - eller tass tass som vi vovvar säger :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tassiltasstack brorsan:)!!! Din hälsning här betyder jättemycket:)

      Jag mår mycket bättre nu:)! Kolla in vem som besökte mig på mitt födelsedagskalas idag!!!!!

      Radera