onsdag 4 januari 2012

Nytt år men busväder...

Första inlägget år 2012!

Nyårsafton gick bra ute på Ön. Det var en del fyrverkerier runt omkring men inga jättesmällar precis inpå, som tur var. När kl. var vid midnatt gick min flock ut och tände en vedkorg och smällde iväg en champagnekork i potatislandet....den spårade jag duktigt upp sen och fick i mig en tredjedel;)

Sen satt jag bredvid flocken och tittade på vackra fyrverkerier som speglade sig i vår vik från andra sidan. Och så lekte jag med min tennisboll och var lugn hela tiden:) Bra tyckte flocken, som minns hur jobbigt Barratass hade det varje år...

Nu har det varit busväder ett par dagar och jag vill helst inte vara ute mer än nödvändigt. Snabbt ut och kissa bara. Sen får det vara nog.
Matte har en ny kamera som hon testat idag på kontoret. Jag övervakade noga att allt gick bra. Och som ni ser nedan blev jag söt på bilderna:)

/Tassilitass från Russlan

-Hej? Så där stor kamera brukar du inte ha!

Den här pläden brukar inte ligga på golvet...

...men tydligen skulle matte testa olika ljus hit och dit med kameran...

Ingen vila från stjärnglansen;)

Fota du. Jag äter mitt ben istället:)

4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder på en snygg vovve :)

    Tasstass på dig

    SvaraRadera
  2. Så söt så det värker i hjärtat!
    Kram I

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kom hit Inger ska jag pussa lite på dig!:)
      Tassilitass från Russlan

      Ps! Matte hälsar så gott:)

      Radera