måndag 20 juni 2011

Nu har jag fyllt 20 v !

Oj vad bra det gick att åka bur i bilen! Jag tyckte det var mysigt att ligga där och gosa i mitt fårskinn.

I helgen har det varit full rulle på de där tvåbeningarna. Matte var på något som kallas möhippa på lördagsmorgonen till efter lunch. Det är husses syster Marit som ska gifta sig. Ni minns kanske att hon tog så söta valpbilder på mig:) Värt att titta tillbaka på nu när jag vuxit lite. Jag väger hela 4,5 kilo nu!

På eftermiddagen kom det människor jag inte träffat förut från Linköping som firade husses 40-årsdag lite i efterskott. Dom älskade mig:) Det var otroligt soligt och fint hela kvällen, så vi satt på stranden hemma och grillade och festade en bit in på natten.

Men igår spöööööregnade det under eftermiddagen och kvällen....Och eftersom alla var lite trötta så var det perfekt att mysa i soffan.

Matte funderar på att köpa ett regntäcke till mig eftersom det ska regna hela veckan. Någon som har tips på en söt regnrock till den sötaste Russlan i stan undrar matte?:) Jag har sån där päls som suger åt sig vattnet fort och så tar det lite tid innan jag blir torr igen...så kanske det är skönt med sånt där täcke när man ska gå på långpromenad.

/Tassilitass från Russlan

Söndagsmys inne. Regn ute. Matte somnade straxt efteråt i soffan hon med...

Här är valpbilderna jag pratade om, som Marit tog! Klicka här Gud så liten jag var... 8,5 vecka bara!

2 kommentarer:

  1. Hej Russlan!
    Grattis på 20-veckorsdagen!

    Jag har inte det här täcket, men jag tycker att det är väldigt sött, och jag vill gärna ha det! :)Det heter Fröken Prick och är från Gustaf och Evita, här är en länk till det täcket, det finns i olika fina färger :)

    http://www.amotoro.com/store/index.php?route=product/product&path=25&product_id=319

    Din mormor Greta Garbo och din gammelmoster Didi har sådana täcken. :)


    Nospuss!
    //Teddy

    SvaraRadera
  2. Voff mamma:)

    Nu säger matte att det är ett ljusrosa Fröken Prick på väg till brevlådan:) Vi såg bilder på Garbo och Didi i sina vitröda Fröken Prick och dom var ju jättesöta!

    Bilder kommer senare när jag väl fått på mig regnkappan. Hoppas den hinner komma innan midsommar eftersom det är risk för regn;(

    Tassilitass på dig mamsen!

    SvaraRadera