onsdag 22 juni 2011

Russlan ♥ Ture

Jag har hittat en kille helt i min smak!
Han är så otroligt söt att jag småskriker lite när jag ser honom:)
Det är en liten pluttig Norwichterrier som heter Ture! Eller heter de Norfolkterrier? Dålig på det där med raser...Tror han är 4-5 v yngre än vad jag är. Han ser i alla fall ut som en liten leksakshund säger matte...

Jag hoppas att jag kommer träffa honom ofta framöver när jag är i stan!
Som vanligt frågar mattarna alltid vad hunden heter men inte vad mattarna har för namn...konstigt tycker jag. Men min matte Scharlotte hälsar här Tures matte välkommen till bloggen:)

Ha en fin dag!

/Tassilitass från Russlan


Wieeee Ture!!!

Brottas lite...

Världens sötaste Ture:)

Min nya kärlek Ture!

6 kommentarer:

  1. Han verkar ok och som "store bror" så godkänner jag honom ;)))
    Du verkar ha det bra kära Russla och det är kul att läsa ( få uppläst ) dina äventyr!
    På lördag packar min flock ihop oss och åker med husbilen norr över... Ngt som heter Stekkenjok och Tärna... Det sist nämnda är en liten hemlis - vi ska våldgästa husses bror m familj som är där på semester.
    Ska bli kul att åka iväg. Hörde att "mormor" frågade om jag skulle vara hos dom, men det ville inte husse och matte! Dom vill att jag är med dom och få springa på lite andra marker.
    Ha en underbar midsommar tillsammans m de dina och kanske Ture ;)

    SvaraRadera
  2. Ture verkar vara en snygg kille med ett namn som passar honom.Och det är kul att ni har så roligt...

    SvaraRadera
  3. Vilken tur(e) att han blev godkänd!:)

    Husbil låter spännande. Då får du ju se massor av nya roliga saker! Jag själv kommer sitta på bryggan hemma över midsommar och övervaka tvåbeningarna. Om det inte regnar. Min nya regnrock har inte kommit ännu;)

    Jag kan tänka mig att det finns mycket roliga promenader att se fram emot för dig på semestern med husse, matte och lillsessan:) Var en snäll vovve nu bara och håll dig till din flock! Jag brukar hålla mig till matte på promenaderna i skogen så hon inte försvinner!

    Jag blir så glad över att du tittar in och hälsar på mig här på bloggen! Hälsa hela din flock från mig och min flock att ni ska ha det riktigt bra:)!!!

    Tassilitass :)

    SvaraRadera
  4. Nämen har jag hamnat på bild, vad festligt. Tur skulle man kunna säga!

    Är glad att jag träffa en pigg Russla, även om jag ogillar att du är smidigare än vad jag är...men vänta du bara. Ska se till att tappa mina valpkilon sen är jag redo för en brottningsmatch på Kungsholmen!

    Se snart!

    Tassar/Ture och från Ann-Sofie :)

    SvaraRadera
  5. Verkligen gulliga bilder!
    /Ann-Sofie

    SvaraRadera
  6. Åh Tuuuuuure!:) Min lilla sötvovve!

    Jag hoppas du får en perfekt midsommarhelg med din flock!:)
    Har jag tur(e) springer vi på varandra nästa vecka igen;)
    Jättekul att du och din matte hittat hit till min blogg.

    Tassilitass från Russlan & matte som hälsar:)

    SvaraRadera