fredag 24 juni 2011

Vackra midsommarbilder!

Glad midsommar alla busrusslar och människor!

Jag är på Ön med hela min stora flock och vi har det så bra:)
Hoppas att ni också har det mysigt.

Människorna gjorde blomsterkransar till håret och blev väldigt fina. Jag ville också bli fin, så matte gjorde en egen krans till mig!

Fler bilder kommer under veckan, eftersom det är husses syster Marit och hennes fantastiska kamera som jag poserat för.
Så håll utkik här efter en länk till hennes blogg sen:)
Visst är jag söt?:)

/Tassilitass från Russlan

Alla bilder tillhör Marit Solblad









5 kommentarer:

  1. Ååååå så fin du är. Dansade du små groderna med din matte?
    Hoppas du har haft bättre väder än vad vi har det här nere i Skåne, 14 grader, halv storm, mulet och bitvis duggregn. Typisk midsommar säger matte.
    Tasstass

    SvaraRadera
  2. Söta Russlan du är så otroligt lik din mamma i uttrycket.

    Glad midsommar på er!
    Mamma Teddys matte

    SvaraRadera
  3. Hej Russlan! Ja, du är otroligt söt! Och vilka fina bilder! förrässten, har du fått hem ditt regntäcke?

    Nospuss!
    Teddy

    SvaraRadera
  4. Hej mamma och syster:)

    14 grader låter kallt brrrr. Vi klarade oss ifrån regn på midsommarafton i alla fall! Men regnkappan hade behövts lördag och söndag. Hoppas den kommer denna vecka med posten:)

    Jag har inte dansat några små grodor. Men min stora flock sjöng massa grejer om Sjöbloms dass och gäddor som leker i vikar och vass? Jag förstod ingenting men de blev gladare och gladare i alla fall;)

    Tack för att ni tycker att jag är söt! Jag blir såå glad:)

    Tassilitass på er sötnosar:)

    SvaraRadera
  5. Å vilka fina bilder på finaste Russlan

    SvaraRadera