onsdag 1 juni 2011

Ny frisyr!

Inför utställningen har jag fått en ny frisyr.
Nu ser jag nåt faktiskt, utan allt hår i ansiktet:)
Men matte sörjer det gulliga valpluddet lite grann..
Matte upptäckte när vi kom hem att jag dessutom doftar vääääldigt gott.
Hon tror de har sprayat mig med nån parfym.

Idag fyller min husse 40 år!
Så det var ju bra att jag blev extra snygg på hans födelsedag:)

/Tassilitass från Russlan

BEFORE
AFTER
Jag fick ha lite skägg kvar men jag vart "tillplattad" av det blöta gräset
Nu ser jag plötsligt mer vuxen ut:)

4 kommentarer:

  1. Mormor och Morfar1 juni 2011 kl. 16:02

    Snyggt,hoppas att du tycker om den nya frissan.Vi tycker att du blev söt och fin.

    SvaraRadera
  2. Nu är du verkligen utställningsfin. domaren kommer att falla pladask...Glöm nu inte att idag ska husse ha en rejäl födelsedagspuss. Riktigt blöt och riktigt låånh.
    Tasselitasstass Doris

    SvaraRadera
  3. Snygging ;))
    Du kommer slå knock på allt och alla!!
    Hoppas du firade husse riktigt bra... Tar gärna emot bra tips på presenter då matte är samma årgång
    Tihiii - man kan tro att dom är en vin sort m tanke på årgång

    Ha det bäst lilla Sötfis - tasstass

    SvaraRadera
  4. Vad snygg du blev i din nya frisyr Russlan! :)
    Lycka till på utställningen! Du kommer vinna!!!


    Nospuss! //Teddy

    SvaraRadera