måndag 16 maj 2011

Bilder från förra helgen och veckan som gick...

Matte säger att det var en "soppa" förra veckan! Det gick inte att blogga, nåt tekniskt fel....och sen vart det inte av att bilderna från helgen kom upp, dom från iPhonen....
Men här kommer dom nu! Och en söt videofilm:)

/Tassilitass från Russlan

Här är från förra helgens morgonbus i kohagen:) 14 v. var jag då!

Jag har en rolig leksak med massa korvar på!
                                           Så här mycket energi har jag!

Naturligtvis är det skönt att vila på bryggan i solen...
Eller bara sitta och titta...
Jag hjälpte matte på stranden med att kratta ihop löv så det skulle bli fint!

Sen tittade vi på solnedgången tillsammans:)

På måndagen sov jag hela förmiddagen på kontoret...

På tisdagen försökte matte få mig att promenera på det där som kallas trottoar...


I onsdags övade vi på picnic i parken och jag provslickade roséflaskan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar