torsdag 19 maj 2011

Tjuv!

Matte kallar mig tjuv! Jag har snott min första leverpastejsmacka från soffbordet när hon åt frukost. Men jag åt inte på den...jag drog bara ner den på golvet och stirrade på den.

Saker jag hittar utomhus åker in i munnen direkt. Häromdagen fick matte kämpa med att få ut ett HubbaBubba. Hon sa att det var tur att jag inte svalde en sån hemskt kladdig sak.

Mattes bästa vän just nu är mjukost på tub med chorizosmak:) Har hon den med sig och ropar "häråt" kommer jag som ett skott!

Hoppas ni får en bra dag allihopa! Matte säger att det regnar lite ute så hon kan lika bra få jobba klart. Hon har hjälpt mig att skriva det här inlägget medan hon sitter i telefonkö till olika företag hon ska ringa. Jag tycker det är bra att hon kan göra flera olika saker samtidigt;)

/Tassilitass från Russlan

Det är den här tuben som både jag & matte har stor nytta av:)

Igår kväll var vi i "syrenrastgården"!



Mums!


-Står jag snyggt nu matte?

2 kommentarer:

  1. Hej! Tack för besöket hos mig, kul att du gillade det.
    Russlan är ju så söt att man bara smälter. Det går bara inte att motstå en sån sötnos.
    Jag läste också ditt inlägg om Barrtass. Så vackert ändå att han fick gå bort som han gjorde en solig dag i snön. Sorligt men fint på något sätt.

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    //Sofia

    SvaraRadera
  2. Åh tack Sofia för att du tittade in hos mig och Russlan också:)
    Hon är söt och vet väl hur man ska nyttja det..:)

    Barratass har det nog bra i himlen. Det är så synd bara att de inte kan leva sida vid sida hela livet. Såg dina supesöta katter, wiiiie:)

    Jag tittar snart in hos dig igen för jag älskar lantlig inredning! Har en empty blogg som heter Hvita Pigan. Vet inte när jag ska våga starta den...är rädd för att inte ha tillräckligt mycket att blogga om när det väl kommer till kritan hihi:)

    Må så gott så länge!:)

    SvaraRadera