tisdag 17 maj 2011

Mitt första åskväder!

Nämen alltså huuuuu.... Nu är jag dyngsur!

Jag och matte var på promenad på Kungsholmen och hon ville absolut gå till den där fina rasthagen på bergstoppen vid Karlsbergskanalen. Där har syrenerna slagit ut och det finns fina bänkar att sitta på.
På väg dit hörde jag något konstigt muller. Men matte hade med sig extra gott idag, för hon ville träna mig att promenera i muller. På landet kommer det mullra mycket i sommar sa hon. Och blir man fokuserad på en tub med mjukost med chorizosmak har vi nu konstaterat att muller inte är farligt:)

Men, när vi var där uppe bland syrenerna så började det ööööööööööösa ner sånt där vatten igen! Jag blir tokig för det är ju som att stå i duschen hela tiden. Nu är vi tillbaka på kontoret och jag har använt den gröna soffan som handduk och rutcshat fram och tillbaka. Jag sa till matte att det blir svårt att fånga mig på bild för jag har väldigt svårt att sitta still just nu när jag är blöt....men ni ser att det är jag va?:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar