måndag 16 maj 2011

Igår fyllde jag 15 v !

Hej alla busar! Både vovvar och människor!

Jag har fått tygla mig lite ibland under helgen...Matte var nämligen och lyssnade på Cesar Millan i slutet av förra veckan. Och han, han kan verkligen tala med hundar sa matte! Så nu försöker hon göra likadant. Och okej, jag förstår att hon vill vara flockledare. Men det är roligt att utmana henne:)

Matte, husse och jag har haft en mycket bra helg. Solsken i lördags med mycket bus på stranden och i trädgården. Men i söndags kom det sånt där blött från himlen igen... Vi gick i alla fall två stycken långpromenader när det var uppehåll och det var okej....Jag ser lite smalare ut bara när jag blir blöt i pälsen;)

Och vet ni, den där matte har glömt ta med stora kameran in till stan! Så nu får ni inte se bilder på mig när jag busar och har roligt med grannens pudelvalp:(
Istället ger hon er en bild från iPhonen när vi var på skogspromenad efter ösregnet!

/Tassilitass från Russlan

15 v gammal. Stolt på en stubbe:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar