torsdag 7 april 2011

Äntligen kom urmatte Edna på besök:)

Min urmatte Edna kom på besök! Åh vad jag tyckte det var mysigt:)
Hon klappade och pussade min lilla mage och sa att jag var sååå fin.
Det vet jag att min matte också tycker att jag är och hon är evigt tacksam att Edna lät mig flytta till matte och husse!

Vi kelade, busade, åt kanelbullar och fick lyssna på mina närmsta släktingars upptåg. Jag hoppas jag får träffa alla andra Grand Barkare framöver för dom verkar jätteroliga!

När jag skriver det här har jag egentligen bara ett öga öppet för jag vart väääldigt trött. Matte ska ta en kopp kaffe till innan det antagligen blir promenad igen. Hon säger att hon ska försöka bli lika pigg och fräsch som Edna. Lite avundsjuk blev matte nog när det gled in en snyggt klädd tjej som luktade gott och hade håret i ordning. Jag tror matte är lite trött på att glida runt i gympabrallor och trassligt hår.....men hon har ju så fullt upp med att pyssla om mig, så i slutändan så är det okej för mig:)

Tass tass på dig Edna, så syns vi snart igen:)/ Kathrine "Russlan" Hepburn




4 kommentarer:

  1. ÅÅÅ så avudsjuk jag blir för att du har fått träffa ursnälla urmatte idag, Du var väl riktigt snäll mot henne?
    tass tass
    bus-syster Doris

    SvaraRadera
  2. Ja hon var verkligen uuuuuursnäll! Jag provade ju naturligtvis att tugga lite på henne men annars sa matte att jag skötte mig exemplariskt. Nästan för bra. Jag tror urmatte ville ta med mig hem:)?

    Tass tass Doris:)

    SvaraRadera
  3. Å vilken tur du har lill Russlan... Sist jag träffade urmatten var dec -09 ;-(
    Då fick jag även träffa 2 andra släktingar... vi tog en liten prommis... Det var kul, men ovanligt med såååå mycket bilar och människor!
    Tasstass på dig

    SvaraRadera
  4. Visst hade jag tur:) Hon avr så himla snäll!

    Ja i stan så finns det mycket att titta på...nästan för mycket. Mycket bättre på landet:)

    Matte hälsar och tackar så mycket för att ni tycker hon tar fina bilder! Hon sliter sitt hår ibland, för jag är ganska svår att fånga på bild när jag flänger omkring;)

    Trevlig helg:)

    Tass tass Rufus:)

    SvaraRadera