måndag 4 april 2011

Jag har en helt vild dag idag!

Hej Husse! Hoppas du har det bra på jobbet!

Här säger matte phuuuu, vilken vilda vi fått hem.... Jag tog sovmorgon först och var jätteduktig med att kissa utomhus istället för på tidningen. Men sen, sen har det varit full rulle hela tiden:) Jag bits väldigt hårt men matte säger nu "stopp" och släpper jag så får jag mycket beröm.

Matte säger att vi ska gå och köpa en löplina idag. Jag förstår inte varför inte hon också kan tycka att det är kul när jag springer iväg genom parken?
Och nu har jag lärt mig att springa jääääättefort!
Hemma på Ön går det ju an säger matte, där det inte finns trafik, människor och annat som kan störa vår träning. Hon läser nämligen en bra bok om valpar. Och där står det att jag ska vara lös men matte får inte ropa på mig. Hon får bara berömma och använda inkallningskommando när jag gör rätt och väljer att springa mot henne. Förstår ni hur frustrerad hon blir när jag springer iväg och inte saknar matte?:)

Jag busar vidare här en stund så ska matte skicka massa jobbmail innan vi ger oss ut till djuraffären:)

/Tass tass från en busig Russlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar