fredag 15 april 2011

Solig och skötsam fredag

Idag tycker matte att jag har varit väldigt duktig på promenad. Kan kanske bero på att hon lade ner lite salamibitar i godispåsen så mina gottebitar skulle dofta oemotståndligt:)

Jag ligger här i soffan och väntar på min morfar som ska passa mig en stund. Hoppas han är på bushumör! Matte skulle sticka ner till Kulturhantverkarna och köpa något som heter linoljefärg till ett bord hon ska måla om. Undrar om bordet har goda ben på sig? Om de är gnagbara...? Matte ska nämligen hämta bordet ikväll från en Blocketsäljare, så jag vet inte än.

Trevlig helg alla russellbusar därute!

/Tass tass från Russlan

 Busa lite....
 Äta lite....här går jag och småknaprar.


 Sova lite....

 Nyvaken...:)


2 kommentarer:

  1. Lite nagga på morfar sen var Russlan busig med leksakerna.Sen måste hon sova lite och tycker det är skönt att bli lite kliad på magen.

    SvaraRadera
  2. Å vad du ser ut att ha det bra Russlan :-)
    Fredagar är bra dagar - jag är SF (syster fri) och får vara ensam med husse och matte - Njuter som bara den!
    Ha en underbar helg
    Tass tass från mig och matte

    SvaraRadera