fredag 29 april 2011

Önskar glad Valborg!

I all hast får jag låna tangentbordet. Matte håller på med något som heter bokföring och deklaration. Och hon verkar ha vääääldigt bråttom;)
Så jag ligger här på stolen brevid och vilar lite. Tänker på hur busig jag var efter lunch...då fick matte slänga 3 par strumpbyxor. Hon försökte göra sig fin till ett möte med kjol och vårskor. Jag tyckte det var bättre att hon visade sina bara, bleka ben istället för att klä in dem i nåt konstig strumpa.

Glad Valborg alla busrusslar och människor!:)

/Tassilitass från Russlan


3 kommentarer:

  1. Du blir bara sötare och sötare!
    Glad Valborg till Er alla!

    Kram
    Urmatten

    SvaraRadera
  2. Hej lilla Russlan!

    Jag har också skaffat en blogg nu! :)

    http://teddyvovven.blogg.se/

    Kram från Teddy

    SvaraRadera
  3. Äntligen mamma kan jag ha koll på dig:)
    Tassilitass Teddy!

    SvaraRadera