onsdag 13 april 2011

Det här med skor.....

Jag ÄLSKAR skor! Så fort jag får chansen springer jag till hallen och kollar vad matte inte lyckats gömma undan...
Idag har jag även sprungit runt med min gråa dyna som ligger i transportburen i vanliga fall. Allt som går att bita på och släpa runt är kul:)

Morfar var här en stund idag också så matte fick gå och handla lite.
Tack morfar:)

/Tass tass från Russlan




 -Vadå "stopp"? Matte du har ju sagt att dina gamla gympaskor ändå är trasiga och luktar illa;) Och nu är de ännu mer trasiga.......




Jag får väl bita på en dyna istället då.....

1 kommentar:

  1. Hej syster dudktig
    Kan berätta att man tröttnar ganska snabbt på skor. Jag försökte med mattor - inte mattar - ett tag också, och ganska nyligen prövade jag med duntäcken (Det kan jag inte rekommendera, oj vad sur matte blev ).
    Men allt blir bättre om några månader när du fått dina riktiga tänder. Då kanske matte börjar lära dsig något som heter tandborstning. Inte kul, men säkert bra. Som tur är glömmermin matte bort det ibland.
    Måste också berätta att man ibland gtröttnar på att dela kudde med matte. Numera lägger jag mig ofta mitt på mattes täcke och sen blir jag där hela natten. Gör mig så tung som jag kan. Matte får nöja sig med det en liten flik at täcket, ibland lyfter hon bort mig, men det får man ta...
    tasstass
    Doris

    SvaraRadera