torsdag 7 april 2011

Storm ute! Jag blåser bort....

Oj vad det blåser nu på eftermiddagen! När det kommer riktiga kastbyar så flyger jag nästan iväg. Usch. Och så låter det så mycket från olika saker som flyger förbi.... Bättre att vara inne:)

Idag har jag bara kissat en gång ute. Matte slängde sig i kläderna imorse men när hon satte på sig skorna kunde jag inte hålla mig. Sen var vi ute 20 min och det första jag gjorde när jag kom in var att kissa och nr 2;) Så där har vi hållit på idag. Gått om varandra liksom. Men nu kissade jag ute senaste gången då matte lyfte ut mig halvsovandes...

Nu sitter matte och hoppas på att urmatte Edna ska ha vägarna förbi vårt knasiga kontor. Matte har köpt kanelbullar och satt på sig marscara dagen till ära och håller tummarna för att hon hinner:)

/Tass tass från Russlan


En liten film från eftermiddagen då det inte blåste som värst men ändå mycket.
Matte ropar bara "häråt" när jag är på väg till henne för att jag ska förstå mitt inkallningskommando för framtiden:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar