tisdag 12 april 2011

Sover gott i sängen med matte & husse...

Det gick 5 dagar innan jag äntligen fick börja sova med matte & husse i sängen, istället för den där kojan. Jag tycker det är såååå mysigt! Men matte har lite svårt att sova ordentligt eftersom jag hemskt gärna vill lägga mig rakt över hennes ansikte eller nacke om jag inte får huvudkudden för mig själv!;)
Matte tycker att jag är mjuk och gosig men får lite svårt att andas bara...

Idag har matte klippt alla mina klor under en mysstund i knät och det gick ju bra. Jag sa ingenting!

Här kommer ett par bilder från imorse när jag precis är nyvaken!

/Tass tass från Russlan


3 kommentarer:

  1. Snabbt jobbat lillasyster!
    Doris

    SvaraRadera
  2. Ja den där matte är nog riktigt svag när det gäller gos och närhet....:)

    Tass från Russlan

    SvaraRadera
  3. Klart du ska sussa där det är mjukast och varmast! Koja kan vara bra att ha, en liten, liten stund, när man tröttnar på människor.
    Kram sötis
    Urmatten

    SvaraRadera