fredag 8 april 2011

Så här låter jag när jag skäller i sömnen:)

Igår efter att urmatte Edna varit här var jag ju ganska trött och somnade efter en upptäcktsfärd i parken. Matte filmade mig när jag började skälla i sömnen.
Jag drömde säkert om att jag busade med någon rolig leksak:)
Den där tvåbeningen vet inte hur man redigerar filmen, så ni vet så är det bara i början av filmen jag låter...sen sover jag vidare.

Idag har vi annars haft morgonmys och så har jag suttit i mattes knä när hon arbetat framför datorn. Hoppas ni får en trevlig och busig helg där ute:)

/Tass tass från Russlan






2 kommentarer:

  1. Hej Russlan
    Min matte säger att jag också kan låta så där när jag drömmer. Dessutom kan jag berätta att storebror Dickens snarkar ibland. DET hörs minsann!
    Ha nu en riktigt skön helg. Hoppas det slutar blåsa både hos dig där uppe i norr och hos mig här i södern
    Din syster Doris
    Ps väldigt vad söt du är!

    SvaraRadera
  2. Hu....min husse snarkar!
    Jag tycker du är väldigt söt också syster Doris!:)

    Tass tass

    SvaraRadera